26 de gener 2009

QUI ES VA DEIXAR LA PORTA OBERTA?


POBLA DE MAFUMET 4-0 ALTAFULLA


Gols. 1-0: Buba; 2-0: Buba; 3-0: Moi; 4-0: Moi.

El partit va tenir dues parts diferenciades pel vent. En la primera meitat, aquest es va fer notar encara que no tant com a la segona part, quan o bé la força del vent va augmentar considerablement o bé algú es va deixar la porta oberta del camp, fent així que hi hagués corrent d'aire.

EL 'BUENO'. Fer dos gols en 29 minuts no està a l'abast de masses jugadors, però Moi ho va aconseguir dissabte. No tinc massa clar si demana presència inicial o participació revulsiva, però en tot cas enhorabona per les dos vacunes.

EL 'FEO'. De petit, per aprendre'm els noms dels vents em van ensenyar una fórmula: Tra-Gre Lle-Xa Mi-Gar Po-Mes. Són les primeres síl·labes (Tramuntana, Gregal, Llevant...). Com veieu, em va quedar gravat. El que no he après és a orientar-me en l'espai i saber on està el nord, el sud i així distingir quin vent fa. Però bé, en definitiva, que la forta ventada de dissabte va deslluir un partit que es preveia molt disputat i bonic.

EL 'MALO'. Els primers 20-25 minuts del matx, en que no sortien les coses. El vent bufava en contra, encara que no massa, però això no és una excusa que defensi el mal posicionament al camp del nostre onze.

EL 'DANDY'. Donaré quatre noms. Xavi Espí + Jonatan + Buba = Hacke Mate. El partit es va desnivellar amb aquesta jugada que personalment m'encanta, i que com va sortir a la perfecció tenia ganes d'aplaudir-la.

EL MILLOR. Seguim sumant, i cada cop queda menys. Les nostres xifres són molt bones, però no podem conformar-nos amb això, sinó que les hem d'intentar millorar cada setmana. L'equip, ara sí, encaixa ja una mitjana de gols menor a 1 per partit: aquesta porta sí que la vam deixar tancada.

EL PITJOR. Que tot i que cada cop queda menys, encara queda un ou. Per quedar campió d'hivern no li donen un premi a ningú. Tot el contrari, els partits se li fan més complicats.

UN CONSELL. Els que comenceu el partit a la banqueta, no heu de meravellar al món amb jugades espectaculars quan entreu al camp. Fent la guerra pel vostre compte (encara que us surti bé) el nivell de joc de l'equip disminueix, i no guanyareu opcions de minuts per a setmanes vinents. El que heu de fer és el que se us demana, buscar donar-li a l'equip el joc que està trobant durant aquesta lliga.

EL SANTUARI. Novament a zero. Inviolable. És importantíssim mantenir la virginitat del nostre camp d'aquí a final de temporada.

LES HISTÒRIES. Piercings, cadenes, venatges, pixades... Tios! Quan entro al vestuari a fer la xerrada tot això ha d'estar enllestit. De la mateixa manera, i no ho dic per aquesta setmana, no pot ser que cridi a un jugador de la banqueta per a que entri al camp i no tingui les botes i/o les espinilleres ficades.

I ARA? Tres partits abans de l'aturada, els dos primers a domicili. S'han de treure, equip. El Vila és un pesat, i cada setmana que passa diu que s'ha de treballar una miqueta més, que no s'ha d'afluixar. Doncs això, que amb la cara no guanyarem.

Tinc els boletos del MIC a casa, dimarts en acabar l'entrenament us els donaré. Espero que siguem més gent que el dimarts anterior. Fins llavors!

10 comentaris:

Vila ha dit...

Teniu vergonya o que?
a veure!
Moi, resultats de lo ebre
Buba, va digues lo del Aznar, encara que ho va pillar tothom, pero posaho aqui va.
Igor i Kun, va, piqueuvos.
Joan tu fes un truc de magia

Opineu!

Ígor ha dit...

Que amo que és l'Àngel xD I per la jugada també eh!
Bueno jo deixo unes estadístiques pel meu gran company i amic David Agut i Marxena:

Temps jugat: 10 minuts aprox.
Passades intentades: 2
Passades superades: 2
Xuts intentats: 0
Xuts a porteria: 0

I així podria anar resumint la meva intervenció en el partit, que acabaria demostarnt una veritat irrefutable: un 100% d'efectivitat!

De totes formes, i espero que el vent no s'emporti les paraules, sempre és un plaer, tant jugant, a la banqueta, a casa, a la grada, en fi, on sigui, sempre és un plaer ser i formar part d'aquest equip guanyador i que (d'això no en tinc cap dubte) l'any que vé serà de Primera ;)

DaviX ha dit...

uooooooooooooooo jo crec que les estadistiques deeeelll megacrack del igor son falses et falta una cosa.

Temps jugat: 10 minuts aprox.
Passades intentades: 2
Passades superades: 2
Xuts intentats: 0
Xuts a porteria: 0

Lluïr botes noves no te preu jajajajajajaj

JA pots dir que has fet alguna cosa de profit, embrutar una miqueta les botes noves :D

Al fons saps que t'estimuu ehh

T'escric en català perque se que el meu accent t'agrada, per això ho faig =) jajaja


ens veiem dimart!!


SALUTS!!


KuN (el Zurdo)

Ígor ha dit...

No tenen perquè ser falses si hi falta una cosa...és com si a un partit de futbol poses totes les estadístiques i et deixes el resultat, les estadístiques estàn bé igual oi?
Suposo que en un tio que a sobre és del Atlético de Madrid son normals aquests raonaments..x)

Saps que en el fons, més en el fons que tu, també et fas estimar Kun dels collons x)

Ens veiem demà!

Vila ha dit...

Ostia DAVICS, lo mejor de tu mensaje es que mientras lo leia escuchaba tu voz hablando en catalán, y me he partido la caja. Algo asi como: "uooooooooooooooo ió crec ca las astadístiques dal magacrack dal ígur son falssas at falta una cossa". XD

Igor, has tingut i tindras partits amb molts mes minuts i un 100% d'efectivitat o similar.

Ígor ha dit...

Jejeje, tampoc demanava això Àngel! Sóc humil i si el que em toca és chupar banquillo un dia, el chuparé, com si el dia que em toca jugar ho faré al 100%, m'imagino que ja ho saps ;)

Bona nit!

PD. Ja veus que només cal encendre la metxa perquè el Davics exploti..x)

Anònim ha dit...

ei geeent!!

kun el zurdo el teu català es tremendu!!
xD

primer de tot felicitar l'equip per la victòria aconseguida el dissbte!!

segon d tot...nse qui serà el que tindrà qui posar els segell d la pobla a totes le butlletes...espro que n sigui ni l'angel ni el josep...vaia putada!!
xD

tercer: em estat parlant uns quants al vestidor sobre el paintball i em dit d q el finde que n juguem, o algun finde (podria ser diumenge) d'anar a fer-ne una partida!!

deixo la meua proposta i ja es decidirà que si es farà o no.

ens veiem dijouuuus!!

Ricard VB

Anònim ha dit...

que fort àngel jo també sentia la veu xarnega del putu kun

DaviX ha dit...

aiiiiiiiiiiiiiiii


doncs que sapiguei que el meu català es molt propi!!

Perque vosaltres no sabeu com es realment el meu català ts!!

iii siii si voleu us faig una grabació d'alguna lectura i l'escolteu mentre us toqueuuu que se que us agrada :D


anda igoooooooorrr que la metxa ja esta en marxa xDD

Y es David o Kun noooo DavicS

enfí... xDD

AJAJA
ens veiem!! =)

Visca el català jajajajaj

DaviX ha dit...

Per cert vila!!

La fonetica es el millor que tinc del català, el que pasa que no ho saps valorar...

Et pasa com la meva efectivitat davant la porteria i la meva maravellosa cama esquerra..

YA ET DONARÀS CONTA JAJAJA
:D