04 de gener 2009

LLISTAT PER AL MIC


Bueno nois. Demà és el dia en que es decideix si anem al MIC o no. Com que potser m'heu confirmat la vostra assistència/absència i no m'en recordo, deixo els llistats penjats de la gent que som fins ara. A mesura que aneu rectificant (via mail, blog o tfn) ho rectificaré jo també.

VENEN (17):
Aarón, Enric, Ígor, Ginebra, Xavi Buquera, Pedro, Joel, Kun, Xavi Espí, Ruben Vázquez, Xavi Reboll, Vallvè, Moi, Buba, Joan, Ruben Garcia i Eloi.

NO VENEN (2):
Pere i Gerard.

NO M'ENRECORDO/NO SABEN/NO CONTESTEN (6):
Busta, David Nogués, Kevin, Jonatan, Josep Maria i Manu.

Els escuts dels equips que hi ha a la foto pertanyen a equips que ja s'han inscrit, el que no sé és si van a la categoria juvenil o cadet.

No tardeu en dir si veniu o no. Si no som 15 jugadors o més, no hi anirem. Ja buscarem tornejos més assequibles val?

Fins el dia 8!

6 comentaris:

Ígor ha dit...

Fins avui no he mirat el correu, però sí que hi estic d'acord amb anar al MIC; es pot comptar amb mi!

Ens veiem aviat!

Anònim ha dit...

eii

amb mi tambe pots contar per anar al MIC


en veiem el dia 8 !!

bon any nou a tots i bones festeeeeeeeeeeeees !!1




RICARD Vallve Bernal

Anònim ha dit...

io tmb anire al MIC
fins dijous

Anònim ha dit...

bones

jo no puc anar al MIC xo uenu els k i neu avere si guañeu

fins dijous

pere

DaviX ha dit...

Vaya tela!!!

Soy yo el que dice de ir a un torneo de estos, y no voy a ir!!!

VILA!! QUE TE LO DIJE!!!

Buenooo feliz año nuevo!!

PD: Vila ya tengo coche, y es blanco!!! xDD

Nos vemos!

Vila ha dit...

Kun, aun no has dicho si SI o si NO. Vaya personaje!! Pone un comentario, se explaya en él, pero no dice si viene o no!!
El coche es blanco? Todo blanco? Quiero verlo. Nunca he visto un coche con las ruedas blancas. De todas formas, tengo listo el tornavís, la clau anglesa, el martillo, ramas de árboles y papeles de los paquetes de donettes para dejarte el coche como me dejaste tu el amarillo.