22 de desembre 2008

ELS REIS HO VEUEN TOT



POBLA DE MAFUMET 2-0 TANCAT

Gols. 1-0: Joan; 2-0: David Nogués.

Gran equip el Tancat. Juntament amb el Cusa ha sigut l'equip que millor imatge m'ha donat. Bé, no és del tot cert això. Per davant heu estat vosaltres. Quan heu pogut oferir bon joc, ho heu fet. Quan no s'ha jugat bé, s'ha guanyat. Es pot demanar més?

EL 'BUENO'. La joia nadalenca ho és més si en l'últim partit jugat l'equip no ha encaixat cap gol. L'equip rival va dominar el partit en molts moments, però va tenir poques ocasions per marcar.

EL 'FEO'. Que no s'ha fet sopar de Nadal, ni hem pogut organitzar un amic invisible. Però no passa res. Jo encara tinc a la retina més d'un menjant-se un flam i a Vallvè passejant els seus gallumbos per la Mora.

EL 'MALO'. El Nadal està bé: festa, regals, menjar per un tub, bones companyies... Però trobaré a faltar el partit d'aquest dissabte que ve.

EL 'DANDY'. Ja que estem en temporada de regals, aquesta setmana hi haurà dos dandys: un dretà i un esquerrà. Joel i Kun, respectivament. Ai no, que el Kun no és esquerrà! Bueno, però dretà tampoc! És igual, la qüestió és que van estar molt bé en defensa.

EL MILLOR. Que arriben els Reis. És un orgull formar part d'aquest equip, perquè el comportament de tots és extraordinari, i la vostra forma de ser sensacional, així que espero que Melcior, Gaspar i Baltasar es portin de meravella amb tots i cadascun de vosaltres.

EL PITJOR. L'equip va tenir problemes per crear ocasions de gol de forma col·lectiva. Amb accions individuals sí que vam crear situacions, però fent circular la pilota pràcticament no. Aquestes dues setmanes ens aniran bé per desfer el colapse.

ELS TRES GOLS. Joan va obrir el marcador en fer tocar la xarxa després d'un embolic dins l'àrea. David Nogués va posar la tranquilitat amb un gol fantasma però just. I sí, hi va haver un altre gol. No el recordeu perquè molts no el vau veure, però Moi va marcar amb el Tercera Regional, ficant-li un parell i demanant executar un llançament de penal. Sort vas tenir de que no estava jo al camp!

ENS VEIEM. El dia 29, dilluns, entrenem a les 17 hores. Porteu bambes per si fem futbol sala. Després, ens trobem els dies 8 i 9, en horari normal d'entrenament.

EL DESIG. Demaneu-lo vosaltres. Quan prengueu el raïm penseu un desig. Jo només esperaré que se us compleixi, perquè ho mereixeu.

Quan jo era petit (d'edat i de cos, perquè el cap el tenia molt gran), m'amenaçaven dient-me que els Reis ho veuen tot, i d'aquesta manera aconseguien que em portés bé. En aquest equip no hi ha amenaces. Jo sóc de l'opinió que si ho veuen tot, veuran que sou de puta mare. Bon Nadal.

10 comentaris:

DaviX ha dit...

BUENO!!

FELICITAR AL EQUIPO POR EL BUEN TRABAJO HECHO ESTE AÑO 2008, QUE SE HA EMPEZADO LA LIGA MUY BIEN 10/10 MEJOR IMPOSIBLE, ESPERO QUE PARA EL PROXIMO AÑO, LA COSA PUEDA MANTENERSE Y SEGUIR LUCHANDO POR NUESTRO OBJETIVO QUE TODAVIA QUEDA MUCHO POR PELEAR PARA PODER LLEVARNOSLO!!

BUENO FELIZ NAVIDAD A TODOS!! Y ESPERO QUE EL GORDO OS TRAIGA MUCHOS REGALOS!

Y POR CIERTO YO SOY ZURDO LO QUE AVECES ES MEJOR MI DERECHA, PERO BUENO, HAY QUE FIJARSE MAS!! XDD

A CUIDARSE GENTE!!

MAÑANA ME PRESENTO A PRACTICO DE COCHE SI DIOS QUIERE!!

EL PROXIMO ENTRENO IRÉ CON MI COCHE ^^_

NOS VEMOS!!



KUN!!

Vila ha dit...

Mucha suerte mañana, Davics. Una cosa: cuando vayas a la Pobla no aparques al lado de mi coche, no vaya a ser que me lo abolles. ¿Sabes cual es? Bueno, por si acaso, no aparques ni delante ni detrás, ni a la izquierda ni a la derecha de ningún coche negro. Ah! Ostia! Ni encima ni debajo tampoco!

Anònim ha dit...

Primer de tot felicitar-vos...
Em vai trobar a joel l'altre dia i babejava parlant de l'equip, i jo em preguntava si en realitat jugaveu tant bé,el dia següent em vaig trobar al Roig i també li vai preguntar per vosaltres, i em va confirmar que si, que sou un equip de puta mare...
No ho dubto pas que sigueu tant bons, n'hi ha uns quants de la Secuita, el que m'extranya és que amb el kun pogueu jugar a futbol...xD
No res senyors avere si algú de vosaltres es digna a dir-me quin dia jugueu a la pobla i puc venir a gaudir d'aquest futbol tant bonic que feu, la veritat es que en tinc ganes!!
Em ferieu feliç si aconseguisiu pujar, i pel que he vist en aquest blog us ho mereixeu!
No res senyors ja que estem en festes us desitjo molt bon nadal i espero que l'any que ve pogueu jugar a primera!!


PD: Sóc l'edu, el seig heil o com ni volgueu dir!

Records a tots i ànims!!!
PD2:Feu cas al mister que la majoria de cops té raó ni que no ho volgueu veure com va fer un servidor l'any passat!!

Salut! 33edu

Vila ha dit...

Edu, ets molt gran i no parlo només d'alçada. Espero que tot estigui bé i que les festes vagin de p.m. i bueno, si em trobes un dia recorda'm que et dec una birra vermella.

Anònim ha dit...

Ola a tots
Weno felicita pe la victoria contra el tancat magues agradat juga mol pero me o vaig pasa tame mol be amb el regional,speo k lañ k be milloresem el joc de lekip perke fa partits k no jugem mol be
es important guaña pero em de guaña jugan com sabem io lañ k be o donare tot el k tinge dins meu mes k este any
Angel igual hagues fet gol el disapte si hagueses estat tu al camp xDxD

BON NADAL A TOS !!!!!!!!!!!!!!

Ens veem el dia 29 a lentreno

MOI

DaviX ha dit...

PARA EL QUE NO LO SEPA YA SOY CONDUCTOR :D


FELIZ NAVIDAD!!!

Anònim ha dit...

KUN FELICIDADES X EL CARNET

CUIDAROS TODO EL MUNDO

FELIZ NAVIDAD!!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

ERA EL MOI EL DE ANTES

alex ha dit...

angel que el lunes no voi a poder ir a entrenar por que tengo que ir al parc infantil de reus con los de la pobla.

bueno feliz navidad a todos y felicidads kun por el carnet.

Anònim ha dit...

angeeeeeel que dema no puc venir que treballu i respecte lu del mic tampc puc, que vaig del 8 al 14 d'abril a dublin
bones festes!
[Gerard_