19 de novembre 2008

SWEET NOVEMBER

Sou molt joves i ja heu crescut amb els dvd's i els cd's, però quan jo tenia pocs anys menys que vosaltres el que es feia servir per reproduir películes eren els vídeos (vhs). El cas és que a mesura que es modernitzen els aparells decreix la meva capacitat de manipulació d'aquests. És per això que avui he llogat una peli en format vídeo.

Fa escassos dies em van recomanar un llargmetratge, i avui m'he decidit a veure'l. Es dóna la situació que ja l'havia vist però no me'n recordava... La película en qüestió és Sweet November (2001), que protagonitzen Charlize Theron i Keanu Reeves, i m'ha recordat a aquest equip.

La protagonista intenta fer de cada mes una nova i feliç vida, acompanyada d'algú molt especial però que canvia cada 30 dies: en finalitzar el mes, comença de nou. Dóna la casualitat que nosaltres, tot i fer-ho de manera col·lectiva també volem que cada mes sigui genial, el millor possible, inoblidable. Com la noia de la peli.

Resulta que en aquests dies estem immersos en el mes de novembre. Aquest ha començat bé, però encara resten dies, entrenaments i partits per a la seva conclusió, i molta suor, treball i esforç per a completar el nostre Sweet November.

No estem fent les coses malament, però ja fa dies que no acabem un entrenament i sento la necessitat de felicitar-vos per ell. Això vol dir que podem fer les coses millor encara. I ho sabeu.

Pel nostre Sweet November, sisplau, no afluixeu. Jo no ho faré.

2 comentaris:

Vila ha dit...

Quien trae la cámara??

Ruben ha dit...

Bueno Pobla, ahora a centrarse A TOPE en los partidos de Campo Claro, SP y SP y la Canonja, y a entrenar A TOPE tambien :)

Hasta el martes!